سامانه مجازی روستای لاجیم

روستای لاجیم - نگین شهرستان سوادکوه

سامانه مجازی روستای لاجیم

روستای لاجیم - نگین شهرستان سوادکوه

سامانه مجازی روستای لاجیم

روستای زیبا و تاریخی لاجیم
امیدوارم لحظات خوبی رو در سامانه مجازی روستای لاجیم سپری کنید.
.
.
یرای کسب اطلاعات بیشتر از روستای لاجیم ، به " معرفی روستای لاجیم " در ابتدای سایت مراجعه کنید.
.
.
محسن سرتاره لاجیمی
mohsensl12@yahoo.com

آخرین نظرات

آخرین تصاویر پاییزی سال 93 روستای لاجیم

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۳، ۰۷:۳۵ ق.ظ
زمستان شروع شده و بنابر این آخرین سری از تصاویر پاییزی سال 93 رو منتشر میکنم.


***
ادامه مطلب رو از دست ندید ...

***
***
***
***

   منتظر نظراتتون هستم
 

نظرات  (۳)

۲۱ دی ۹۳ ، ۱۶:۰۳ محمدزاده
بنظرم عکسهای جاده مربوط به جاده فرعی «مچمن» هست که تا «پطاق» میره.
بقیه عکسا هم  مربوط به اطراف گاوداری آقای پرهازه در روآر هست.

روار یادش بخیر،مرسی محسن جون مارو یاد خاطراتمون انداختی.
پاسخ:
خواهش میکنم علی جان
۱۳ دی ۹۳ ، ۱۴:۳۸ عباس پرهازه

سلام محسن جان، بابت عکسهای قشنگت ممنون!!

دوتا عکس اول مربوط به کدوم قسمت لاجیمه؟ خیلی برام آشناست! خیلی...!!!

پاسخ:
سلام
خوهش میکنم ، عکس ها رو من نگرفتم ...
ولی فکر کنم عکس ها از روآر هستن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">