سامانه مجازی روستای لاجیم

روستای لاجیم - نگین شهرستان سوادکوه

سامانه مجازی روستای لاجیم

روستای لاجیم - نگین شهرستان سوادکوه

سامانه مجازی روستای لاجیم

روستای زیبا و تاریخی لاجیم
امیدوارم لحظات خوبی رو در سامانه مجازی روستای لاجیم سپری کنید.
.
.
یرای کسب اطلاعات بیشتر از روستای لاجیم ، به " معرفی روستای لاجیم " در ابتدای سایت مراجعه کنید.
.
.
محسن سرتاره لاجیمی
mohsensl12@yahoo.com

آخرین نظرات

سیدهادی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه جمعیت کشور در حال نزول است، اظهار داشت: در جمع‌بندی کلی شاهد ریزش جمعیت کشور هستیم که هشدار مقام معظم رهبری در سخنرانی سال گذشته خراسان شمالی بیانگر لزوم توجه به آن بوده است.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره کاهش جمعیت شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی در سرشماری سال 1390 نسبت به سرشماری سال 1385، افزود: امکانات رفاهی، کوهستانی بودن سوادکوه، اشتغال و توسعه‌نیافتگی از علل کاهش جمعیت در شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عدم گازرسانی به آلاشت، ولو پی و کسلیان، لفور، راستوپی، منطقه سنگ ده و کوهستانی بودن شهرستان سوادکوه به عنوان یکی از دلایل مهاجرت و کاهش جمعیت در سوادکوه است.

حسینی با اشاره به اینکه اشتغال از مهم‌ترین شاخص‌های ماندگاری، تثبیت جمعیت و امید به زندگی محسوب می‌شود، گفت: شهرستان سوادکوه در گذشته میزبان اشتغال کارگران و کارکنان از استان‌های مختلف کشور بوده است که اشتغالزایی پایین موجب شده است تا شاهد کاهش جمعیت باشیم.

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه راه‌آهن، چوب سنگ ده، زغال سنگ البرز مرکزی، اشباع تراورس لاجیم و شیرگاه ، دامداری سنتی با قدمت هزار ساله در سوادکوه موجب اشتغالزایی فراوانی شده بود، افزود: ایجاد شهرک‌های صنعتی بشل و شورمست و ناحیه صنعتی اسلام‌آباد و فعالیت‌های دیگر اقتصادی نتوانسته است اشتغالزایی را احیا و جمعیت را تثبیت کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اشتغالزایی مهم‌ترین تدبیر برای تثبیت جمعیت در سوادکوه است، خاطر نشان کرد: با سرعت و شدت اشتغالزایی در چوب فریم، البرز مرکزی و کک سازی و زغال شویی و معدن، اشباع تراورس و شهرک‌های صنعتی را پیگیری می‌کنیم.

لینک خبر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">