سامانه مجازی روستای لاجیم

روستای لاجیم - نگین شهرستان سوادکوه

سامانه مجازی روستای لاجیم

روستای لاجیم - نگین شهرستان سوادکوه

سامانه مجازی روستای لاجیم

روستای زیبا و تاریخی لاجیم
امیدوارم لحظات خوبی رو در سامانه مجازی روستای لاجیم سپری کنید.
.
.
یرای کسب اطلاعات بیشتر از روستای لاجیم ، به " معرفی روستای لاجیم " در ابتدای سایت مراجعه کنید.
.
.
محسن سرتاره لاجیمی
mohsensl12@yahoo.com

آخرین نظرات

محرم92 روستای لاجیم - سری دوم

دوشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۵۳ ب.ظ
سری دوم از تصاویر محرم 92 لاجیم:

عکس: محسن سرتاره

منتظر نظراتتون هستم.

*** 1.صبح تاسوعا - دسته زنجیر زنان - خیابان حسینیه***

***2.صبح تاسوعا - دسته زنجیر زنان - مقابل نانوایی سابق ***

***3.صبح تاسوعا - دسته زنجیر زنان - پشت مسجد مهدیه لاجیم ***

***4.صبح تاسوعا - دسته سینه زنان - زمین فوتبال قدیم(تپه سر) ***

***5.صبح تاسوعا - دسته زنجیر زنان - زمین فوتبال قدیم(تپه سر) ***


*** 7.صبح تاسوعا - محوطه حسینیه امام خمینی (ره) لاجیم ***

***8.شب عاشورا - حسینیه امام خمینی (ره) لاجیم ***

***9.صبح عاشورا - دسته روی زنجیر زنان - مقابل منزل مرحوم حاج حسن اردشیری ***

***10.صبح عاشورا - دسته روی زنجیر زنان - مقابل منزل شهید زمانی ***

***11.ظهر عاشورا - گهواره حضرت علی اصغر و ذوالجناح - محوطه حسینیه لاجیم ***

***12.شب شام غریبان - محوطه حسینه امام خمینی (ره)لاجیم ***

******13.شب شام غریبان - محوطه حسینه امام خمینی (ره)لاجیم ******

      =-=-=-= جولان شعله ها =-=-=-=


تهیه و تنظیم : محسن سرتاره

نظرات  (۴)

۰۶ دی ۹۲ ، ۰۹:۴۶ ستاره لاجیمی
پاها روز تاسوعا وعاشورا پابه رهنه در سرما بود.
غافل از اینکه دل زینب در آتش بود.
سلام.ممنون از زحمات شما بزگواران.بازهم مثل همیشه بی نظیر.

پاسخ:
پاسخ:
سلام
ممنون علی جان
لطف داری
سلام.دستت درد نکنه آقا محسن.عکس ها فوقالعاده بودن.به شخصه با هینکه محرم لاجیم نبودم.خودم رو کامل تو فضای محرم لاجیم حس کردم.ته فدا
با عرض سلام
چرا در سایت از مراسم شیرخوارگان 92 عکس نذاشتید.من در مراسم حضور داشتم فرزند من هم علی اصغر شده بود.ولی از پسرم عکسی نذاشتید.نکنه اینجا هم پارتی بازی شده.هر چن از گاهی از سایت دیدن میکنم اما اصلا راضی نیستم در عوض خیلی هم دلگیر هستم اینم از بچه محلای با معرفت ما که بیشتر از بستگان خود و دورو بریهای خودشون تو سایت عکس میذارن و مطلب می نویسن.دس مریضاد .واقعا با معرفت شما باید آفرین گفت

پاسخ:
پاسخ:
منم خدمت شما سلام عرض میکنم،
راستش من عکسی از مراسم شیرخوارگان ندارم،چون نه خودم،نه خانواده ام تو این مراسم نبودیم.
میتونید تو عکس های من نگاه کنید،من عکسی از بستگان خودم به طور مستقیم نگذاشتم،فقط سعی میکنم بهترین عکس هایی رو که گرفتم در وبلاگ قرار بدم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">