سامانه مجازی روستای لاجیم

روستای لاجیم - نگین شهرستان سوادکوه

سامانه مجازی روستای لاجیم

روستای لاجیم - نگین شهرستان سوادکوه

سامانه مجازی روستای لاجیم

روستای زیبا و تاریخی لاجیم
امیدوارم لحظات خوبی رو در سامانه مجازی روستای لاجیم سپری کنید.
.
.
یرای کسب اطلاعات بیشتر از روستای لاجیم ، به " معرفی روستای لاجیم " در ابتدای سایت مراجعه کنید.
.
.
محسن سرتاره لاجیمی
mohsensl12@yahoo.com

آخرین نظرات

نام لاجیم

سه شنبه, ۷ دی ۱۳۸۹، ۰۶:۱۸ ب.ظ

لاجیم: به نظر میرسد اصل این نام لان جیم بوده باشد یعنی جایگاه پنهانی و سّری که لابد جایی پناهگاهی به شمار می رفته است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۰/۰۷
محسن سرتاره لاجیمی

نظرات  (۸)

۱۵ دی ۸۹ ، ۰۷:۱۲ کسلیون رجی
با سلام از وبلاگتان بازدید بعمل آمد مطالبی را خواندم چند تا پیشنهاد دارم که انشاا... مقبول بافتد : در پیوند روزانه حتمآ وبلاگ روستاهای همجوار خصوصا وبلاگ روستای سوخته سرا و اتو را بیاورید و همچنین سایت تعزیه آقای حسین شهابیان را 2- مطالب را گسترش دهید و در باره شهدا آن روستا بیشتر بنویسید-3- به درج عکس خیلی اکتفا نکنید از اداب و سنن قدیمی، جاری ، اخبار روستا، و پروژهای عمرانی و تخصیص اعتبار 4- اخبار روستاهای همجوار میتواند به غنای وبلاگ شما کمک کند ممنون و متشکر
_$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.o´¸.o*¨) ¸.o*¨)¸.o´¸.o*¨) ¸.o*¨)
,.-~*´¨¯¨`*o~-.¸,.-~*´¨¯¨`*o~-.¸,.-~*´¨¯¨`*o~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*o~-.¸.....
*o~-.¸,.-~*´¨¯¨`*o~-.¸,.-~*´¨¯¨`*o~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*o~-.



salam . mer30 ke behem sar zadin. vebe ghashangi dari . vasat Arezooye behtarinharo daram. bazam pisham bia.felan
سلامی چو بوی خوش آشنایی بر آن مردم دیده بر روشنایی
خوشحالم که با شما که در مسیر مقدس زیبایی و دانایی و نیکویی هستید، آشنا شدم.
خواستم به اطلاعتان برسانم که به تازگی محفلی گرم و صمیمی از دوستداران ادب و هنر گرد هم آمده اند و
"انجمن عاشقان" را تشکیل داده اند.
از طرف تمامی انسان‌های اهل دل، شما را به حضور در انجمن عاشقان دعوت می‌کنم.
http://ashegan.ir
خوشتر از دوران عشق ایام نیست بامداد عاشقان را شام نیست
۱۳ دی ۸۹ ، ۱۹:۰۸ عاشق تاریخ معاصر ایران
با سلام خدمت
شما دوست عزیز ممنون که به وبلاگم سر زدید
متشکر میشویم اگر باز هم یک سری بزنید
در ضمن وبلاگ خوبی دارید و من اطلاعات خوبی در مورد روستای تاریخیتان پیدا کردم که جالب بود.
یاعلی*
۱۲ دی ۸۹ ، ۱۴:۵۰ سلام بسیارخوبم،وبلاگ واقعا خوب و زیبایی
سلام دوست خوبم،واقعا از دیدن اون وبلاگ به آن زیبایی خوشحال شدم.
سلام دوست عزیزم
از وبلاگ بسیار زیبای شما دیدن کردم بسیار مسرور شدم که جوانان ایرانی با ذوق و سلیقه عالی قدم در راه فرهنگ و تاریخ غنی ایرانی اسلامی خود نهاده و هر روز برگ زرینی بر افتخارات ایران عزیز اضافه می کنند انشاء الله در پناه امام زمان موفق باشید.
سلام، دوست عزیز
با دردلی با حبیب غایب از نظر همراه شما هستم
این درد را به کجا برم
اى حبیب همه جان‏هاى پاک
اى حبیب هر سنگ و درخت
من، من که باید مدام به انتظار تو باشم.
من که باید چشمانم همیشه اشک آلود نیامدنت باشد .
من که باید بغض بزرگى همواره راه نفسم را بگیرد .
آسوده و بى‏خیال
به دور از تو به خود مشغول شدم
آرى همه ما به خود مشغول شدیم
منتظر حضور پر مهر شما و دیدگاه های شما هستم:www.muntazar.blogfa.com
در پناه مهدی موعود (عج) موفق و سربلند باشید.
سلام
از وبلاگ زیبای شما بازدید کردم
خوشحال میشم ضمن بازدید از وبلاگ من ، نظرتونو در خصوص بهتر شدن مطالب و فضای وبلاگم بدونم | ( سیستم تبلیغاتی بلاگ لیچ : http://blogleech.com )

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">